القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل ببجي الكورية PUBG KR للاندرويد والايفون 2024 مجانا

تحميل ببجي الكورية PUBG KR للاندرويد والايفون 2024 مجانا
تحميل ببجي الكورية PUBG KR للاندرويد والايفون 2024 مجانا

 ممكن تحصل على واحد جديد فالريموت اللي موجود معانا ده ريموت الليرنينج بيحل لي المشكله انا اقدر ابرمج ريموت اللي معايا بتاع المسرح المنزلي ال جي ابرمجه  ، تحميل ببجي الكورية 2024 pubg kr APK ،   على مده محتفظ بيها ولو حصل حاجه في اي وقت لريموت الاصلي انا معايا ريموت بديل مش بس كده ده كمان عندي ريموت زي الامازون فاير ستيك اللي موجود معانا في الفيديو ريموت ده تقريبا مش متوفر وريموت سعره عالي انا اقدر برمج ريموت الامازون فاير ستيك على   ، هذا الملف بصيغة XAPK ،  الريموت الليرنينج اللي موجود معانا ويبقى عندي ريموت احتياطي للامازون مش بس كده.


 كمان اي ريموت للتكييفات اللي موجوده عندي لو ريموت نادر او ريموت سعره عالي مش متوفر انا اقدر يبقى عندي نسخه احتياطي لريموت التكييف يعني في بالمختصر  ، مكنك ببساطة تنزيل: تنزيل XAPK ،   ريموت الليرننج اللي موجود معانا بيحل لي مشاكل كثير زي ما هنشوف في الفيديو هنتعرف في الفيديو ازاي نقدر نبرمج اي ريموت موجود عندي في البيت على الريموت الليرنينج يعني ازاي اقدر احتفظ باي نسخه لاي ريموت موجوده عندي على الليغني وهنعرف  ، ببجي الكوريه APK للاندرويد ،   موديل ريموت ما تنساش الاشتراك في القناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبه لي في.

أفضل العاب اكشن للاندرويد وحرب واسلحة



 التعليقات وان شاء الله هنجاوب عليه هنبدا نفتح العلبه ونشوف المكونات اللي بتيجي معايا في الريموت ده ريموت اللي موجود معانا وبعد كده بيبقى في كتيب للتعليمات   ، تحميل النسخة و تشغيلها بسهولة ،  وطريقه التشغيل وريموت زي ما واضح قدامك من شركه هواوي والموديل اتش ال اي الريموت ده من اهم المزايا اللي فيه ان انت لو عندك الشاشه عندك ريموت لجهاز مثلا زي تي في بوكس او تي في ستيك عندك ريموت رسيفر يعني عندي مثلا اكثر من جهاز بستخدم ثلاث  ، اخر اصدار 2.6 للاندرويد والايفون مجانا ،   اجهزه فانا لو عندي اكثر من ريموت في المكان عمود مسرح منزلي عندي ريموت.


 امازون فاير سلك عندي ريموت شاشه انا اقدر الثلاثه ريموتات اللي موجودين عندي دول استغنى عنهم بريموت واحد فقط وهو الريموت اللي موجود معايا يبقى ب  ، لعبة ببجي موبايل الكورية للايفون ،  دل فوضى الريموتات اللي موجوده عندي واللخبطه ثلاث ريموترد انا اقدر استغنى عن كل الريموتات دي بريموت واحد ازار موجودين من فوق انا اقدر ابرمج ريموت شاشه على اول حاجه تي في بمجرد ما بضغط على التي في كده انا حولت على ريموت الشاشه يبقى هنا عاو  ، لعبة Modern Combat 5: Blackout. ،  ز استخدم ريموت الشاشه استخدم ريموت التلفزيون عايز استخدم ريموت الرسيفر بضغط اس.


تحميل ببجي الكوريه 2024 PUBG MOBILE KR APK


 تي بي وابدا استخدم ريموت الرسيفر وهكذا يبقى الريموت ده بيقدر يشغل لي ثلاثه ريموتات في وقت واحد طب اخذ نسخه من اي ريموت على الريموت اللي انا هبرمجه   ، لعبة Dead Trigger 2. ،  على اول حاجه تي في ولا على اس تي بي ولا على دي في دي انا هخليه على اس تي لغايه ما الاقي اللمبه دي الضوء بتاعها بيبقى قوي بعد كده ببدا اضغط على الزرار اللي موجود عندي في الريموت الليرنينج مثلا الباور واضغط على الزرار المشابه ليه في الريموت الجديد   ، لعبة Call of Duty: Mobile. ،  اضغط على زرار تعليه الصوت في ريموت الامازون فاير واضغط باور هنا في ريموت.


 امازون فير ستيك لغايه ما الاقي الفلاش ينور بصاع اجي اضغط على تعليه الصوت في ريموت زي كده هيبدا يعمل الضوء كل الاثنين في اتجاه بعض زي كده وبعد كده   ، لعبة PUBG Mobile. ،  باجي اخليه مثلا هنا اخطاء رقم ثلاثه دي في دي بضغط على رقم ثلاثه ابدا اعمل نسخ للازرار او ابدا ابرمج الازهار بضغط على الباور في ريموت الليغنينج واضغط على الباور في ريموت المسرح المنزلي وهكذا هنجرب بقى الريموت على الطبيعه على الشاشه ال جي هنبدا   ، لعبة Into the Dead 2. ،  نجرب الريموت الليرنج اللي معانا على شاشه من شاشات ال جي مع جهاز اماز.


انتشر في العالم الحديث حاليا العديد و العديد من الهواتف الذكيه


 اصحاب شاشات ال جي ان الريموت بمجرد ما بركب في البطاريات بيشتغل على شاشه ال جي بدون اي برمجه فهاجي اعلي الصوت هلاقي ان الريموت شغال معاه   ، لعبة Cover Fire: Shooting Games. ،  بيعلي الصوت ويوطي الصوت طب لو جيت وضغطت على زرار الهوم اللي موجود عندي في الريموت بيبدا يفتح لي الهوم سكرين او الصفحه الرئيسيه للتطبيقات ولو جيت هنا وضغطت على اكزيت من الريموت بيجي يطلع من الصفحه الرئيسيه للتطبيقات يبقى كده اصبح الريموت  ، لعبة Shadow Fight 3. ،   شغال معايا على شاشه ال جي بدون اي برمجه بمجرد ما بركب البطاريات ريموت شغال.


 على شاشات معانا مع شاشات ال جي ان هلاقي هنا موجوده عندي في زرار خاص بالمؤقت النوم سليب موجود عندي هنا بمجرد ما بضغط على سليم بيبدا يفتح معايا قائ  ، مجموعة من افضل العاب المغامرات للاندرويد ،  مه مؤقت النوم اللي موجوده عندي والقائمه اللي موجوده قدامك مؤقت النوم مش موجوده مع الريموت الاصلي للشاشه يعني لو جبت الريموت الماجيك ما بعرفش افتح مؤقت النوم زي موجود معايا في ريموت اليرمي وكل ما بضغط على السليب اللي موجود عندي بيبدا يغير لي فيه  ، لعبة ببجي الأصلية مع إضافة بعض التعديلات ،   مؤقت النوم بختاردقائقبتحددوا والشاشه بتقفل تلقائي وده طبعا مهم للاشخاص.

هي النسخة الكورية من لعبة PLAYERUNKNOWN'S



 اللي بتنام اثناء مشاهده التلفزيون بيقدر يظبط مؤقت النوم على الوقت اللي هو بيحدده والشاشه بتقفل تلقائي ده ميزه مهم خالص في الريموت اللي موجود معانا لكن ل  ، أفضل ألعاب الباتل رويال للاندرويد ،  و بريموت الاصلي شاشه ال جي بتضطر انك انت تدخل في كل الاعدادات او في الاعدادات وتجيب مؤقت النوم من داخل الاعدادات نجرب بقى الريموت مع جهاز الامازون فاير ستيك اللي موجود معانا ومع شاشه ال جي انا هنا باجي من الريموت الليرنينج اللي موجود معايا بضغط   ، متاح الآن للتنزيل برابط مباشر من ميديا فاير ،  على بيبدا يفتح معايا المداخل سلكت ابوكي بعد كده باجي من ريموت الليرنينج اللي.


 موجود معايا وبضغط على اس تي بي اللي احنا خصصناه لريموت الامازون فاير ستيك وابدا استخدم الريموت هلاقي ان الريموت شغال معايا زي ريموت الامازو  ، سنقدم لك روابط التنزيل ،  ن فاير ستيك الاصلي بالظبط اصبح الريموت هنا ريموت للامازون فاير استك طب حابب ارجع لريموت ال جي باجي هنا اضغط على تي في اللي انا خصصتها لريموت الشاشه وابدا استخدم الريموت اضغط على انبوت هيبدا يفتح معايا المداخل وابدا احول على التلفزي التطبيقات حسب ما  ، توفر السكنات المدفوعة بالنسخة الرسمة مجانا ،   انت حابب وهتلاقي المماس في ريموت عندك ازرار لنتفليكس تدخلك على.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
تحميل Babba ai لمعرفة سبب بكاء الطفل بالذكاء الاصطناعي اخر
تحميل ببجي الكورية PUBG KR للاندرويد والايفون 2024 مجانا
تحميل تطبيق webetu للاندرويد والايفون 2024 اخر اصدار
تحميل برنامج Cafe مهكر apk للاندرويد 2024 اخر اصدار
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع