القائمة الرئيسية

الصفحات

showsat iptv code 2024
showsat iptv code 2024

ش عارف تعمل فلوس او انت انت مبتدئ لحد دلوقتي ليه حاولت كتير ومش عارف تعمل فلوس الفيديو عشان اللي مهتم بيه هيسمع الفيديو لاخره اللي مش مهتم بيه مش هضيعه الوقت ولا اي حاجه وبرده كل واحد حر في الاخر ما نطولش في المقدمه والشرشح ان في جي فاي معموله علىجنيه خمس اشخاص زائد موبايل اوبو رينوطبعا الجيفاوي زي ما احنا قلنا في اخر شهر رمضان وكل الشروط بتاعتها بسيطه جدا ان انت تعم، showsat iptv pro ،ل لايك للفيديو اتفرج عليه لحد اخره يعمل شير لكل حد من صحابك وتعمل انت اللي انت عملت الشروط دي كلها ولا ايه يا اسطى صاحي كده قول لهم طيب يعملوا شير عشان مش ينفع طيب خلينا بقى ط، showsat iptv 2024 ،يب الشباب دلوقتي دخلنا على الصبح العملي طبعا خلونا بس ما ننساش ان احنا نصلي على النبي بسم الله والصلاه والسلام على اشرف.



 خلق الله سيدنا محمد عليه افضل الصلاه واتم التسليم وده الموقع اللي احنا هنشتغل عليه النهارده بس كلامي ان انا هو بيقول لك يعني انا ما بجيبش حاجه من عندي ا، showsat iptv code 2024 ،نا بقول لكدولار ان انت تعمل فلوس دي حاجه سهله جدا انا هفهمك دلوقتي كل حاجه وافهمك ليه الموقع ده انا اخترته لك بالذات وليه الموقع ده اكتر موقع انت ممكن تعمل من عليه فلوس الموقع د، showsat iptv pro mod apk ،ه هتلاقيني سايب لك اللينك بتقعد تحت في الديسكريبشن هو ولا لينك حاله ولا اي حاجه برده كل مره هفضل اكرر الكلمه دي عشان خاطر الناس اللي بتقول ان انا بكسر من وراكم والكلام ده كله مش لينك حاله خالص مجرد ما تدخل هننزل تحت خالص كده جرين ناو طبعا التس.

showsat iptv


جيل في سهل جدا مجرد ما انت هتدوس ناو احولك دلوقتي على صفحه تسجيل ما فيش فيها اي مشكله ما فيش فيها اي حاجه يعني ممكن تكون فيها تكه صغيره واقو، showsat iptv code 2024 ،ل لك عليها برده عشان تعرف برده انا ازاي اظبطكم فهنا تكتب اسمك الاول بتاع الكيلو مره ثانيه وهنا اليوزر نيم بتاعك وهنا الباسورد واتاكد الباسورد مره ثانيه ولحد هنا كل حاجه لو كل حاجه تمام دي ب، showsat iptv active code ،قى يا محمد لكن هنا مثلا بقول لك انت هتكتب هنا اسم الاكونت بتاعك عادي لقيت دول كلها متاحه هتلاقي هنا مثلا الجزائر عندك هتدي الدول العربيه كلها موجوده هتكتب هنا العلوم بتاعك ممكن عايز تكتب اي حاجه في العنوان مش هتفرق قوي يعني.



 رقم البريدي بتاعك قلنا كتير قبل كده ازاي تجيبه ان انت تدخل على جوجل وتكتب هيطلع لك رقم هو ده الرقم بتاعك وتروح كاتبه هنا كده هنا طبعا الفطار برده البلد بتاعتك م، showsat iptv apk 2024 ،ره ثانيه وهنا تختار المدينه اللي انت عايش فيها وبعد كده هتيجي هنا تكتب رقم التليفون بتاعك برده هتلاقي كل الدول موجوده والتفعيل بيوصل ثلاث ثواني بالضبط حرف ندور على المغرب مثل، يوزر iptv smarters ،ا هنلاقي المغرب موجوده اهي والجزائر وهكذا تختار البلد بتاعتك وهتكتب رقم التليفون بتاعك كده هتبدا ان انت يقول لك انت عايز تستلم الارباح بتاعتك بعمله ايه انت عايز تستلم بالدولار ولا عز هتختار العمله انا طبعا اختار الدولار او انا مختار الدولار.

كود تفعيل showsat iptv


 اصلا وبعد كده هنعلم على الاختيار ده اللي هو ان انت مش مواطن امريكا او ما عندكش رقم ضريبي امريكي كده خلاص هتلاقي الموضوع ده انت خالص البرنر طيب، show sat iptv ، هتبدا تدوس عليها وتختار اي حاجه وهنا بقى بقول لك طيب بتاعتك ايه ودي بقى كده اللي انا قلت لك عليها فانت مسلم ممكن تعمل سوشيال نتورك نكتب مثلا اليوتيوب حط اسم قناتي قناه اليوتيوب ، iptv smarters للشاشة ،بتاعي انا تحطه ممكن تاخد لينك قناه اي حد كبيره وتحطه يعني الموضوع مش صعب زي ما انت متخيل مش لازم يكون عن.



دك قناه كبيره او لازم مشهور عشان تعرف تشتغل على الموقع ده لا الموضوع مش كده خالص انا جربتها وكتبت قناه يوتيوب مهرجانات اليوتيوب بتاعتي انا ج، iptv لشاشة سمارت ،ربتها وكتبت قناتي يوتيوب مش بتاعتي اصلا الاكونت اتعمل وما فيش اي مشكله فيه فانت تكتب اي قناه يوتيوب هنا بس كده هنبدا ان احنا كده على كلمه ساين اب طبعا بعد البنات كلها هتلاقي كلمه فتحت ل، روابط iptv smarters ،ك ابدا تدوس عليها وانت كده موقع مش هيتوافق عليك في نفس اللحظه اللي انت عملت فيها الاكونت لكن بيا.

تحميل showsat iptv


خذ شويه وقت كده مش هيعضوا الساعه تقريبا او الساعه انت مثلا لو انت تتفرج عليا بالليل احنا في رمضان طبعا والفيديو هينزل بالليل بتتفرج عليها بالليل اتفرج على ، حسابات iptv smarters pro ،الفيديو وتسجل قولوا شغال وتمام وميه ميه طيب خلينا نرجع بقى ونخش كده على الموقع عشان نعرف احنا هنشتغل ازاي او احنا هنعمل ايه بالظبط وبعد كده انت ممكن ترجع تدخل على اللي تعمل باك ا، showsat iptv code ،و انت تخش على الموقع تعمل لوجن او تدخل على اللينك تاني اللي انا مديه لك بدل ما تمل البيانات قل له ان انت خلاص وبعد كده دوس على كلمه خالص صفحه بسيطه جدا جدا جدا جدا جدا مش هنستخدم فيها غير حاجات قليله جدا طبعا الصفحه دي انت تقدر ت.



دخل عليها لما الاكونت بتاعك يتوافق عليه زي ما انا قلت لك بعدساعه اوساعه على حسب طبعا بعد الفيديو ده هتلاقي فيه ضغط كبير قوي على بعدساعه انما مش هيزيد عن ، shahid iptv كود ،كده تقريبا طيب الموضوع عباره عن ايه الموضوع ان ده موقع كام فده طبعا مسكي ناس كتير ممكن تكون عارفاه هو بيوفر لك ان انت تعمل عليه تصميمات لو انت ما لكش اصلا انت ما تعرف، iptv shqip ،ش تستخدم بر ادخل على الموقع ده وتبدا تصمم الحاجه اللي انت عايزها ايا كانت تصمم تيشرت تصمم لوجو تصمم كفر لقناتي يوتيوب تصمم لوجو القناه يوتيوب صمم اي حاجه في الدنيا على الموقع ده الموقع في طريقتين في طريقه مجانيه بتصمم بشكل مجان.

showsat iptv مهكر


ي وفي طريقه الموقع كل هنا بقى الصفحه لزهره قدامها دي عباره عن ايه هنا مثلا بيقول لك الافيلو في البلانس ده الرصيد بتاعك الكلي وهنا الافكار من ده اللي ه، كود تفعيل showsat iptv 2024 ،و الرصيد اللي دخل عندك الاكونت بس لسه رحت المراجعه ولسه منك مثلا وهنا وافق عليها خلاص من غير حسابك وتقدر تسحبها وبالمناسبه الحد الادنى للسحب هنا في الموقعدولار انا مش هعم، كود تفعيل showsat iptv 2024 ،ل لك حوار كبير واقول لك الحد الادنىدولار ولا الكلام ده كله لحد الادنى سهل جدا بسيط تقريبا مجرد ما انت يبقى اول نقره زي ما انا قلت لك بتاعتك ما فيش اي مشكله فيها طيب هننزل تحت هنا كده شويه هنا بيقول لك الكليكس الكليكس دي النقرات اللي انت ج.



بتها والاكشن دي العمليات اللي تمت او الفعل اللي تم من الكليكات دي وهنا الفلوس بتاعتك اللي انت سحبتها وانزلها خدش من كلمه مبيعات والله الموضوع ساعه ما تح، 5g iptv apk ،طش نفسك في حته المبتدئين يعني انا والله براعي ربنا وبراعي ضميري في كل حاجه انا بقولها لك انا عملت نفسك وتظن نفسك كده نقطه المبتدئين صاصعه كل حاجه ده اللي ما بي عشان خاطري ، رسيفر hd فاصل باور ،اسمع بس كلامي مره واحده كده ما فيش حد بيسمع كلامه على طول اسمع كلامي مره واحده وابدا اشتغل وهتلاقي الموضوع سهل جدا وهتلاقي نفسك بتشتغل زي المحترفين بالظبط طيب الفكره كلها ان انت بقى بتبدا تاخد الموقع ده طبعا زي ما انا قلت.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
كود تفعيل sstv iptv 2024 بشكل مباشر مجاناً وبدون انتظار
تحميل ملف قنوات رسيفر supermax جميع اصدارات 2024
كروت تجديد سيرفر فوريفر في خطوتين مجانا
مميزات سيرفر phoenix + اكواد تفعيل مجانية 2024
تحويل سيناتور a10 + اكواد تفعيل IPTV مجانية
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع