القائمة الرئيسية

الصفحات

كود تفعيل رسيفر ريال مان 2024 جميع الاصدارات

رسيفر ريال مان
رسيفر ريال مان

لى حاجه يلاقي الفيديو بتاعك لو انت كاتب مثلا هنا اغنيه عامل كومه اي حد هيكتب فاني دوج على الموقع هنا هيظهر لي الفيديو بتاعك لان انت حاطط كلمه فانيلوك دي من ضمن الكلمات المفتاحيه فتشوف انت شويه كلمات مفتاحيه كده لها علاقه بالفيديو فاحنا فيديو مثلا عندنا عن وبرده هنكتب كيوت دوج وهنكتب مثلا بس فانا مثلا كتبت شويه كلمات مفتاحيه كده طبعا هو هنا الفيديو يحمل خلاص % اهو وجاب لك كده شويه انا ممكن ا، سعر رسيفر ريال مان b8 ،ستخدم الصوره دي ممكن استخدم الصوره دي هو بيجيب لك شويه صور من جوه الفيديو نفسه فانت لو عايز تستخدم الصور دي هتستخدمها مش عايز تستخدمها وعايز تعمل صوره مخصصه لك انت ا، ملف قنوات رسيفر ريال مان ،و صوره تجيبها من على جوجل طبعا ما فيش اي مشكله المفتاحيه تحاول تكتب كده كلمه او كلمتين او خمسه اواستغل الجزء بتاع الكلما.



ت المفتاحيه دي عشان الفيديو بتاعك يظهر في الشرح طيب بعد كده هنعمل ايه بعد كده طبعا هندوس على ابلو يبقى الخطوه اللي وقفت عند ناس كثير قوي لعبه حد، رسيفر ريال مان 8080 ، معك انت ولا لا والكلام ده كله فانا طبعا هنختار هنا اكسكلوزف اللي هي اول واحده نختار دي وبعد كده هننزل تحت فانا بيقول لك مين اللي صور الفيديو ده فانت مثلا ممكن تقول افرن او ممك، رسيفر ريال مان b8 ،ن تكون مثلا لو انت الحاجه اللي انا عايز اقولها لك الحاجه المهمه قوي ان انت حرفيا تقدر ترفع اي فيديو على الموقع ده يعني انا مثلا عندي عصافير جوه مش عارف صوتهم ولا لا فانا ممكن كل يوم اصور العصافير دي فيديو وارفعه وهيجيب مشاهدات وهيجيب ارباح كو.

ملف قنوات رسيفر ريال مان b8


يسه جدا جدا وبتتفرج على الفيديوهات القصيره دي وبتسلي وقتها انت مثلا ماشي في الشارع لقيت كلبين بيلعبوهم مع بعض صورهم ماشي في اي حته لقيت مثلا، رسيفر ريال مان s1 ، مهرجان كده ولقيت شويه ناس فرحانين وفرح وبيرقصوا صورهم ماشي في اي معلم في بلدك اي معالم بس سياحيه واي حاجه صور اي حاجه تشوفها قدامك ممكن حد يتفرج عليها وتكون حاجه كويسه وش، رسيفر ريال مان b4 ،كلها حلو صورها هي دي الحاجات اللي بتجيب مشاهدات وهي دي الحاجات اللي بتجيب فلوس مش شرط الفيديوثانيه هيقوموا بالواجب وكل حاجه فما تقلقش فاهم حاجه ان الفيديو يكون حصري لو انت هتنزله من على النت من اي موقع لمواقع اللي اح.



نا شرحناها قبل كده فاتاكد المواقع دي بتقدم لك الفيديوهات من غير حقوق طبع ونش المواقع اللي فيديو تاني اوعى تجيب فيديو اليوتيوب او تجيب فيديو من فيسبوك مثلا مش بتا، رسيفر دنجل ،عك وترفعه مش هيحقق ارباح وبعد كده اقول لك مثلا فين او امتى الفيديو ده اتسجل فقول له مثلا امبارح او تقول له اي وقت شوف انت مسجل الفيديو امتى لو انت اليوزر نيم مثلا بتاعك على اليوتيو، حراج رسيفر ،ب او انستقرام او تيك توك او السناب شات فتبدا مثلا عندي انستقرام مثلا فاتحه احط لهم اليوزر نيم بتاعي الانستقرام بتاعي مش عارف انتم ليه مش عامله لي فولو تعبان نفسي الموضوع ده عندناالف واحد والانستقرام فييعني اتمنى بعد الفيديو ده هتلا.

سوفت رسيفر ريال مان 8080


قيه لينك الانستقرام في الوصف تحت روح على طول اعملي لي فولو انت كده خلاص رفعت الفيديو وعملت كل حاجه كده اهو زي ما انت شايف بيقول لك ان الفيديو بتاعك، حراج رسيفرات ، اترفع كويس وكل حاجه تمام وزي الفل وان ده اللينك بتاعه المباشر لو انت عايز تشغل الفيديو في اي حته طب خلينا كده نخ طبعا زي ما انتم شايفين دي الصوره مصغره اللي انا حطيتها ابقى ادخل ا، حراج رسيفر بي ان سبورت ،مسحها فاحنا لو فتحنا الفيديو كده مثلا هنلاقيه الفيديو كله على بعضه عباره عنثانيه عن كلب مثلا فرحان بالميه وبيجري والك.



لام ده كله كده انت رفعت الفيديو وكل حاجه تمام معي لو دخلنا مكتوب مونتيزيشن طيب الكلام ده معناه ايه الكلام ده يعني عادي جدا وطبيعي جدا ما حدش يقلع منه خال، حراج رسيفر اردني ،ص اليوتيوب برده بيعملوا معانا احنا كسرناه محتوى يعني حتى احنا لما بنزل فيديو ونحط عليها اعلانات بيتكتب لنا نفس الكلمه دي طب يعني ايه دي معناه ان هي بيراجعوا لسه الفيديو عشان نشوفه هيحقق، جهاز رسيفر ، ربح ولا ربح لو الفيديو مش حصري مش هيحقق ربح لا حصر هيشغله على الربح وكل حاجه ما فيش اي مشك.

تفعيل رسيفر ريال مان 8080


له طيب دي بتقعد قد ايه دي بتقعد يعني منتقريبا وبعد كده تتشال بتلاقي مكتوب عليه موناطيس فانت كده خلاص بتحقق ربح منه لو لقيت مكتوب عليه ادس فري دي معنا، رسيفر ريال مان 9000 ،ها ايه دي معناها ان انت مش هتقدر تحقق ربح من الفيديو ده لسبب الاسباب دي ان الفيديو مثلا الكوالي شرش بشكل كبير او ما فيش حد عايز يتفرج عليه هم كل اللي يهمهم عشان خاطر يدوك فلوس ان ال، رسيفر ريال مان 8000 ،ناس تتفرج على الفيديوهات هم عايزين الناس موجوده في المنصه بتاعتهم اطول فتره ممكنه لان انا زي ما انا قلت لك هم بينافسوا اليوتيوب وهي منصه فيديوهات فتره كبيره وعايزه تكبر عايزه اسمها يكبر فعايزه اكبر قدر من الناس تبقى موجوده على المنصه .



دي وعايزه فيديوهات تنزل بكثير وعايزه فيديوهات تتشعر والكلام ده كله فانت لو في فيديو من فيديوهات ما كتب لك عليه ادس منصه وما تعملش الكلام ده كله حتى هم نفسهم ، رسيفر real man b4 ،بيقولوا لك لا كمل واستمر في رفع الفيديوهات زي ما انا قلت لك في الفيديو اللي في القناه اللي انا وريتها لك دي في فيديوهات عند الشخص ده مثلا مش ما فيش اكيد مكتوب عليه ازف برده هنا، رسيفر real man 8080 ، بس الشخص كمل وفيديو ينزل فيديوهات فعمل على الفيديو دهدولار هنا عملتسنت ما انتشرش قوي انادولاردولاردولار وزي ما انا قلت لك في الجزء الاول من الشرح ده في ناس عملت كده انا طلعت شرحت لكم الجزء الثاني عملت لكم الجزء الثاني من ال.

سعر رسيفر ريال مان s1


موقع ده لان انا عايز الناس تشتغل انا عايز الناس تبدا تشتغل وتعمل فلوس ولقيت ان فعلا في ناس تفعلت قوي مع الموضوع ده والفيديو في ناس كثير دي فكنت ح، ملف قنوات رسيفر real man 1000 ،ابب ان انا اطلع اساعدك وحابب ان انا اطلع اوريكم كل حاجه بقى بالتفصيل اللي احنا ما شرحناهوش في اول فيديو لان طبعا وقت الفيديو بيبقى طويل قوي لو احنا شرحنا كل ده فكان لازم نعم، ملف قنوات رسيفر real man 333 ،ل جزئين والكلام ده كله والناس اللي كتبت قلت لها ان انا اعمل لكم جزء ثاني ووعد الحر اديني عليك علشان كده كان لازم ان انا اعمل لكم الفيديو ده بشكر جدا الناس على الدعم اللي انا شفته منهم وعايز اقول لهم طبعا انا سبت الكلام ده كله في اخر الفيديو ع.



شان مش مهتم وخلاص يتفرج على الشرح ويخرج انا مبدئيا عايز اشكركم جدا جدا على الدعم اللي انا شفته منكم في الفيديو الاخير فعلا والله انا كان نفسيتي متدمره بطريقه ، ريموت رسيفر real man 555 ،رهيبه والمشكله ان انا كمان لقيت ناس داخله تقول لي ايه احنا زهقنا من الحركات دي انت كاتب ان انت الفيديو تقول اصل الناس بعاملني فانا رجعت زي ما بقيت الناس بتعمل عشان خاطر تجيب مش، ملف قنوات رسيفر real man 555 الصينى ،اهدات وتجيب مشتركين وتجيب فلوس طيب انا عايز اقول كلمه واحده بس طبعا في اول الفيديو زي ما انا قلت لكم الريتش بتاع قناه واقع فانا محتاج دعم مقاطع ازود ريتش القناه عشان اجيب مشتركين واجيب مشاهدات استحاله مش عشان خاطر ح.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
تحميل Vnrom مهكر برنامج تخطي حساب جوجل للاندرويد اخر اصدار
تحميل تطبيق أضاحي apk للاندرويد والايفون 2024 اخر اصدار
تحميل تطبيق تاجمو TagMo Apk 2024 للاندرويد والايفون اخر
تحميل لعبه fts 23 الدوري المصري مهكرة للاندرويد apk برابط مباشر
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع