القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل تطبيق يوتيوب ريفانسيد YouTube ReVanced apk

تحميل تطبيق يوتيوب ريفانسيد YouTube ReVanced apk
تحميل تطبيق يوتيوب ريفانسيد YouTube ReVanced apk

 بعمل اعاده تشغيل للشاشه بيقول لي اهو تم تحديث برنامج التلفزيون كده بدا تطبيق السوفت وير الجديد عندك على الشاشه هنيجي نتاكد من الاصدار او اصدار سو  ، أحدث إصدار رابط مباشر بحجم 138 ميجابايت للاندرويد ،  فت وير الاخير باجي هنا من الريموت وبضغط على كاتم الصوت ثلاث مرات كده تظهر معايا القائمه اللي على اليمين هنا عنديده الاصدار الاخير او اصدار الج  ، أفضل 5 بدائل لتطبيق YouTube لهاتف ،  ديد والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله فيديو جديد هنتعرف فيه على ازاي نقدر ان احنا نعرف عدد ساعات التشغيل في شاشات ال جي والخطوات والطريقه تنطبق على كل موديلات.


 شاشات ال جي ومعرفه عدد ساعات تشغيل شاشه ال جي مهم لاكثر من سبب لو انت بتشتغل شاشه جديده ومش واثق في المكان اللي انت بتشتري منه خايف تكو  ، Android · 1. ،   الشاشه اشتغلت تعرف عدد ساعات التشغيل كمان لو بتشتري شاشه قديمه او شاشه مستعمله وحابب تعرف او تقيم الشاشه اللي موجوده قدامك هل شغاله وقت كبير ومستهلكه او عدد ساعات التشغيل قليله والشاشه كويسه فتقدر من خلال عدد ساعات التشغيل تقيم الشيء اللي قدامك كوسيله بالاضاف  ، NewPipe · 2. ،  ه او بجانب الطرق الثانيه لتقييم الشاشات المستعمله او الشاشات القديمه.


أفضل 12 منصة فيديو على الإنترنت شبيهة باليوتيوب


 كمان لو حابب تقيم استهلاكك انت للشاشه واستخدامك للشاشه وريموت المستخدم معانا هو ريموت ال جي الماجيك الشرح يا شاشه ال جي يو كيومقاسبوصه هل كل   ، OGYouTube · 3. ،  الموديلات موجود فيها عدد ساعات التشغيل وهل موجود ومتاح في كل الدول وكل البلاد ده هنعرفه من خلال الخطوات او من خلال الشرح ما تنساش الاشتراك معايا في القناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبوا لي في التعليقات وان شاء الله هنجاوب عليه بنيجي من الريموت الماجيك  ، YouTube GO · 4. ،   اللي موجود معانا ونضغط على السيتنج افتح معايا كل الاعدادات باجي عند عام.


 وادخل في عام بضغط سلكت من الريموت وبعد كده باجي اضغط سلكت على الاجهزه بندخل في الاجهزه وبدخل في اول اختيار اداره التلفاز بنضغط سلكت من الريموت  ، FlyTube APK · ،   وهنا عندي في اخر اختيار معلومات التلفاز بندخل في معلومات التلفاز اوكي او سلكت وهنا عندي في اسلوحه دي فيها معلومات التلفاز اسم الجهاز ال جي اس تي في وكيوموديل الجهازيوتيوبال دي التلفاز او اصدار نظام التشغيل ويبو اسبعد كده هنا هلاقي عندي في الطاقه  ، 5. iTube. ،   الكليه وقت التشغيل بنطلع كده عشان نبين الطاقه الكليه وقت التشغيل مكتوب عنديساعات يبقى.


تنزيل ReVanced apk بديل يوتيوب فانسيد


 الشاشه اللي موجوده معانا دي شغالهساعه من وقت تشغيل الشاشه الطاقه الكليه في وقت التشغيل ودي موجوده عندي في معلومات التلفاز في الاعدادات العامه طيب   ، تطبيق نيو بيب new pipe والذي يعتبر أفضل بديل ،  هل الطاقه الكليه وقت التشغيل او عدد ساعات ما هي نصفرها يعني نرجعها صفر لا مش ممكن طيب لو عملنا ضبط مصنع للشاشه هل الوقت ده اللي موجود عنديساعه او اي وقت حسب ما يكون في الطاقه الكليه التشغيل يرجع صفر والاجابه لا لو عملت ضبط مصنع بيفضل وقت التشغيل  ، أفضل تطبيقات بدائل يوتيوب المجانية · ،   موجود عندك هنا في الطاقه الكليه وقت التشغيل طب السؤال الاخير هل الطاقه.


 الكليه وقت التشغيل موجوده في كل موديلات ال جي وموجوده في كل الدول والاجابه موجود في دول معينه يعني في بعض الدول زي الدول الاوروبيه الشاشات  ، تطبيق YouTube Vanced · ،   اللي موجوده عندهم ما فيهاش الطاقه الكليه وقت التشغيل يعني بتدخل في معلومات التلفاز مش هتلاقي الطاقه الكليه وقت التشغيل يبقى هنا العدد ساعات التشغيل موجوده في كل موديلات ال جي في بعض الدول مش في كل الدول يعني ممكن تدخل تلاقي ما فيش الطاقه الكليه في وقت التشغيل ده   ، تطبيق TubeMate · ،  مش متاح عندك في الجهاز اللي موجود معاك او في الدوله اللي انت موجود فيها.

تطبيق اليوتيوب ريفانسيد



 والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله توصيل ايفون على شاشات ال جي هنعرف ازاي نقدر نربط الايفون اللي موجود معانا بشاشه ال جي اللي   ، تطبيق Vidmate · ،  موجوده قدامك ودي من موديلات ال جيشاشه ال جي موديل كيومقاسبوصه والخطوات بتنطبق على كل موديلات شاشات ال جي ما تنساش الاشتراك في القناه والاعجاب بالفيديو اسحب من فوق كده انزل شريط الاعدادات السريعه اللي موجوده معانا وهنا بلاقي انعكاس الشاشه موجود  ، تطبيق YMusic · ،   عندي الايقونه اللي تحت علامه البلوتوث انعكاس الشاشه ببدا اضغط على انعكاس.


 الشاشه بتبدا تظهر معايا الاجهزه المتاحه عندي في شاشه ال جي او اس تي في وكيووعندي شاشه ثاني سامسونج كيوبي الشاشه اللي معانا في الشرح هي ال جي وابقوا اس   ، تطبيق NewPipe · ،  يوفبضغط على ال جي ويب او اس يوكيوبيقول لي رمز البث السريع ادخل الرمز الذي يظهر على الشاشه وهنا بلاقي سكود رمز اللي موجود قدامك هنبدا نكتبه عندنا في الايفون وبعد كده بضغط على موافق هيبدا يعمل اتصال بين الشاشه وبين الايفون زي ما واضح قدامك اصبح الايفون  ، تطبيق YouTube Go. ،   عندي موجود على شاشه ال جي وابدا استخدم التليفون واستخدم التطبيقات.


نسخة معدلة على اليوتيوب الرسمي


 المختلفه واقلب في كل البرامج اللي موجوده عندي اصبح التليفون عندي متاح وموجود عندي على شاشه ال جي طب ازاي نفصل الايفون عن الشاشه نفس الخطوات   ، النسخة المدفوعة بدون إعلانات مجاناً برابط ،  باجي هنا انعكاس الشاشه بضغط على انعكاس الشاشه وهنا عامل لي عليها بالصح على ال جي تي في وكيولان احنا موصلين التليفون بالشاشه هلاقي تحت في ايقاف الانعكاس بمجرد ما بضغط على ايقاف الانعكاس كده بلاقي ان حصل فصل للتليفون عن الشاشه وحصل قطع للاتصال او قطع  ، بديل اليوتيوب بدون اعلانات: ،   للانعكاس حابب ان انا ارجع تاني اوصل ثاني الخطوات سهله هنا في المره.


 الثانيه مش هيبقى في اي بين كود هيحتاجه لان بمجرد ما بنزل اعدادات السريعه وبدخل في انعكاس الشاشه واجي اضغط على يحصل على طول اتصال وعرض للتليفون   ، أفضل 10 تطبيقات بديلة لليوتيوب ،  على الشاشه اللي موجوده معانا بدون الاحتياج للبين كود لان البينكود ده في اول مره فقط في التوصيل وممكن ان انا افصل الايفون عن الشاشه او اقطع الاتصال بينهم من خلال ريموت الشاشه نفسه هاجي من الريموت الماجيك اللي موجود معايا وبضغط على الباك اللي موجود معايا لمده ثلاث   ، موقع بديل اليوتيوب ،  ثواني هبص الاقي بيحصل قطع للاتصال بين الايفون وبين الشاشه.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
تحميل تطبيق اخضر Akhdar apk 2024 للاندرويد والايفون اخر
تحميل تطبيق kaiber ai لتحويل الصور الى فيديو بالذكاء
برنامج تعارف بنات بالقرب منك مجاني في السعودية
ارخص رسيفر اندرويد 4k في السعودية 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع