القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل تطبيق حكومتي فلسطين apk للاندرويد والايفون 2024

تحميل تطبيق حكومتي فلسطين apk للاندرويد والايفون 2024
تحميل تطبيق حكومتي فلسطين apk للاندرويد والايفون 2024

 يبقى ممكن ان انا اطلع من الايفون نفسه وممكن ان انا من خلال ريموت ال جي طيب هنا ازاي اداه الاير بلاي اللي موجود عندي في شاشه ال جي ان انا افص  ، جميع الخدمات المعروضة على التطبيق بشكل آمن وموثوق به ،  ل التليفونات اللي موجوده او احذف الايفونز اللي موجوده عندي والمتوصله بالشاشه او اتحكم في كل الاعدادات اللي موجوده عندي في باجي هنا من الريموت الماجيك اللي موجود معايا وبضغط على علامه الانبوت هنا لمده ثلاث ثواني بيبدا يدخلني على لوحه تحكم المنزليه اللي هتظهر معاك  ، يتم توفير جميع الحمايات لحفظ بيانات ،   دلوقتي وهنا في لوحه معلومات المنزل بلاقي موجود عندي في ا بلاي بضغط.


 سليكت على ا بلاي بيبدا يدخلني هنا شبكه الواي فاي اللي موجوده عندنا اللي متوصل عليها الشاشه وده موديل الشاشه اللي موجوده معانا وبعد كده هنا في ا بل  ، تطبيق مذهل يهدف إلى توفير ،  اي اند هوم كيد سيتنج بدخل في ا بلاي اند هوم كيد سيتنج بتبدا تظهر معي الاعدادات الموجوده معانا انا هنا ممكن اقفل الايربلاي من الشاشه بضغط كده كده قفلت الايربليه من الشاشه بضغط سلكت تاني على ا بلاي بيبدا يفعل لي خاصيه الايربليه اللي موجوده في الشاشه هنا عندي اثناء  ، تحميل السجل المدني الفلسطيني اخر اصدار ،   التوصيل ممكن ان انا بحصل على الكود ده من خلال ريكود وده بيبقى في اول مره.

تحميل تطبيق السجل المدني الفلسطيني apk 2024



 للتوصيل فقط وهنا في عندي معل  ، الحصول على المعلومات الأساسية عن الأفراد في السجل المدني في غضون دقائق ،  ومات عن وهنا في عندي اعدادات الهونكت انا اللي هحتاجه هنا هنا عندك هنا في اخر الاعدادات موجوده عندي من خلال سته انا بقدر احذف كل الاجهزه الايفونز اللي موجوده او الايباد اللي موجوده عندي على اول متوصله عندي على شاشه ال جي فهنا ندخل في وهنا عندي باجي اضغط سلكت على امبير ديفايزز هنا فكده بيحذف كل الاجهزه اللي متوصله عندي على شاشه ال جي هنيجي نجرب نشوف الايفون اللي ك  ، تحميل برنامج روز لفحص العمال في فلسطين ،  نا لسه موصلينه بالشاشه وغطينه بالشاشه هل لسه متوصل ولا لا بنيجي نسحب.


 للاعدادات السريعه بندخل في انعكاس الشاشه هنضغط على ال جي وابقوا اس هبص الاقي بيطلب مني الكود زي اول مره وصلنا بيها معنى كده ان الايفون اصبح مش   ، تحميل تطبيق المنسق لفحص التصاريح ،  متوصل عندي بشوهنا عندي باجي اضغط سلكت على امبير ديفايزز هنا فكده بيحذف كل الاجهزه اللي متوصله عندي على شاشه ال جي هنيجي نجرب نشوف الايفون اللي كنا لسه موصلينه بالشاشه وغطينه بالشاشه هل لسه متوصل ولا لا بنيجي نسحب للاعدادات السريعه بندخل   ، تحميل برنامج كشف الرصيد ccp اخر اصدار ،  في انعكاس الشاشه هنضغط على ال جي وابقوا اس هبص الاقي بيطلب مني الكود زي اول.


تحميل تطبيق حكومتي فلسطين Hukumati Apk


 مره وصلنا بيها معنى كده ان الايفون اصبح مش متوصل عندي بشاشه ال جي لان احنا عملنا ريست للاجهزه المتوصله عندي للتوصيل فقط وفي كل مره ارجع ا  ، التطبيق/ الخدمة, الشعار, المميزات, متجر أندرويد ،  وصل تاني الايفون بالشاشه خلاص مش بحتاج الكود لكن لو ضغطت سليكت على ايفري تايم وفعلتها كده انا بحتاج الكود في كل مره اوصل فيها الايفون بالشاشه وده كنوع من الامان اكثر ان في كل مره هيحتاج منك الكود ده بالنسبه لاعدادات اللي موجوده في شاشه ال جي وازاي   ، المهارات الأساسية لتقنية المعلومات والاتصالات ،  نقدر نوصل الايفون بشاشات ال جي انا اقدر اوصل كل الاجهزه اللي موجوده عندي.


 هنا عن طريق لو معايا ايفون زي اللي موجود معانا في الشرح والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله فيديو جديد هنتعرف فيه على طريقه تغيير صوت  ، الخدمات الالكترونية الاستعلام عن مخالفات السير ،   المعلق الرياضي في شاشات ال جي او تغيير القناه الصوتيه لو عندي قناه رياضيه وموجوده عليها اكثر من صوت معلق رياضي او عندي في اكثر من قناه صوتيه قناه صوتيه بالعربي وقناه صوتيه بالانجليزي ازاي ان انا اقدر ابدل بينهم او اغير بينهم ده اللي هنعرفه من خلال الفيديو  ، تطبيق حكومتي فلسطين “Hukumati” ،   والشرح على شاشه ال جي مقاسبوصه موديل كيووالش اللي بيجي معاها.

تحميل تطبيق حكومتي فلسطين



 ريموت الماجيك الشكل ده الشكل الجديد ما تنساش الاشتراك معايا في القناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبوا لي في التعليقات وان شاء الله هنجاوب   ، المعايير الأساسية للتحول الرقمي ،  عليه بنيجي واحنا واقفين على القناه الرياضيه من الريموت الماجيك اللي موجود معانا بنضغط على سلكته اوكي في النص بنضغط كده بيبدا يظهر معايا المستطيل اللي موجود عندك اللي فيه معلومات عن القناه الاسم ورقم القناه بلاقي هنا في اليمين باجي هنا انزل في القايمه في نهايه   ، المميزات التي تتضمنها تطبيقات الاتصال المرئي والمسموع ،  القايمه لغايه ما بلاقي حاجه الصوت تبدا تظهر معايا لغه الصوت موجوده هنا وبلاقي.


 هنا في اختيارات العربيه والانجليزيه لو عندي في اكثر معلق شغال على القناه اللي موجوده معانا ببدا اختار بين واحد واثنين في العربيه وفي الانجليزيه لو محتاج  ، أحد أحدث الابتكارات في قطاع تكنولوجيا ،   اغير صوت المعلق اللي موجود بنزل عند الاختيار الثاني وبضغط من الريموت سليكت حابب ارجع للمعلق الاول بطلع عند الاختيار الاول واضغط في الاكتب كمان لو عندي في اكثر من قناه صوتيه يعني في تعليق بالانجليزي وتعليق بالعربي زي في الحاله اللي  ، أي شخص في فلسطين بسهولة وفعالية والحصول على معلومات كاملة ،   احنا موجودين فيها دلوقتي فهنا اول تعليق بالعربي وثاني تعليق انزل عند الانجليزيه وبضغط حابب ارجع.


المميزات الأساسية لتطبيق حكومتي


 للتعليق العربي بطلع فوق عند العربيه وبضغط في الاكتافيه بعض الاعدادات اللي لازم نتاكد منها من داخل الشاشه ومن داخل اعدادات الشاشه علشان يبقى عندي العربي  ، تطبيق السجل المدني الفلسطيني حاليًا ،   هو الاختيار الاول وعلشان اقدر ابدل بين القنوات الصوتيه طب ايه الاعدادات اللي لازم نتاكد منها ونغيرها داخل الشاشه وداخل اعدادات الشاشه باجي من الريموت الماجيك بطاطس لمده ثلاث ثواني علشان يبدا يدخلني على كل الاعدادات اللي موجوده عندي في شاشه ال جي بعد كده بيجي  ، يمكن لجميع مستخدمي أجهزة الأندرويد والايفون ،   عند انزل عند النظام بندخل سلكت في النظام وهنا بندخل سلكت في اللغه.


 اول اختيار وبعد كده باجي الاقي اللغه الصوتيه الرئيسيه بدخل في اللغه الصوتيه الرئيسيه اوكي ولازم اتاكد من تفعيل العربيه هنرجع باك وندخل في اللغه الصوتيه  ، اخر اصدار للاندرويد وللايفون 2024 ،   الثانيه ولازم اتاكد او اختار اللغه الصوتيه اللي انا محتاجها الثانيه حسب المتاح عندي في القناه اللي موجوده اللي شغاله حسب اللغات المتاحه عندي في البرنامج او في المباراه اللي شغاله فاحنا الافضل نخلي اللغه الصوتيه الثانيه الانجليزيه العربيه كده اي مباراه فيها اكثر من لغ  ، المميزات التي يحظى بها تطبيق ،  ه صوتيه هلاقي ان العربيه هو اول تعليق بيظهر معايا ولو حابب اغير للغه الصوتيه.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث سوفت رسيفر سمارت سات 888 اتش دي مينى مع ملف القنوات
اكواد تفعيل iptv رسيفر smart sat 444 تناسب جميع الرسيفرات hd
احدث ملف قنوات smart sat 444 شامل نايل سات عربي
احدث سوفت وير رسيفر smart sat 444 مجانا من الموقع الرسمي
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع